Τα περιστατικά σημειώθηκαν χθες και σήμερα, με θύμα της αυθαιρεσίας και της κακής συμπεριφοράς σε θύμα Ηρακλειώτισσα πελάτη κινητής τηλεφωνίας.
Χθες (Τρίτη 22 Ιουνίου) το πρωί η γυναίκα έλαβε μήνυμα από την εταιρεία του κινητού του, την Cosmote, ότι έχει οφειλή 58,60 ευρώ και προθεσμία εξόφλησης την 25η Ιουνίου, δηλαδή την ερχόμενη Παρασκευή.
Ένα πρώτο παράξενο είναι μια εβδομάδα νωρίτερα, την Τρίτη 15 Ιουνίου, στο προηγούμενο μήνυμά της η εταιρεία μιλούσε για υπόλοιπο 29,30 €. Αλλά αυτό είναι δευτερεύον ζήτημα.
Ενώ λοιπόν στις 22 Ιουνίου στις 9:15 το πρωί η Cosmote ενημερώνει την συνδρομήτρια ότι πρέπει να πληρώσει μέχρι τις 25 Ιουνίου, στις 6 το απόγευμα, λίγες ώρες δηλαδή αργότερα, ενημερώνει με άλλο sms ότι… έκοψε το τηλέφωνο, για το οποίο η προθεσμία πληρωμής ήταν η 25η Ιουνίου!
Δεύτερο φάουλ, λοιπόν, που δείχνει πόσο πολύ (δεν) εκτιμά η εταιρεία τους ανθρώπους που τη στηρίζουν επί 20 και πλέον χρόνια. Αφού αυτό το τηλέφωνο ήταν από τα πρώτα που συνδέθηκαν στην κινητή του ΟΤΕ στο Ηράκλειο, στα τέλη της δεκαετίας του 1990.
Σήμερα η Ηρακλειώτισσα επισκέφτηκε κατάστημα “Γερμανού” στο Ηράκλειο, για να διαμαρτυρηθεί και να πληρώσει παράλληλα. Αλλά ω του θαύματος, ο αγενέστατος (και λίαν “τσαμπουκάς”) εκπρόσωπος στο κατάστημα της Αβέρωφ και Σμύρνης, στο κέντρο του Ηρακλείου, μόνο που δεν… την μήνυσε! Με περισσή αγένεια και άλλο τόσο τουπέ, αφού απεφάνθη ότι η γυναίκα δεν… ξέρει να διαβάζει ή δεν καταλαβαίνει τι διαβάζει, προχώρησε ακόμα παραπέρα, αντί να ζητήσει μια συγγνώμη: “και καθυστέρησαν να στο κόψουν”, είπε με ύφος χιλίων Καρδιναλίων!
Ενώ όταν η συνδρομήτρια της Cosmote του είπε ότι η συμπεριφορά του ίδιου αλλά και της Cosmote είναι απαράδεκτη και είναι φανερό από τους λογαριασμούς 20 και πλέον χρόνων ότι το τηλέφωνο ουδέποτε κόπηκε λόγω οφειλής, και θα αλλάξει εταιρεία, εκείνος, με το ίδιο ύφος απάντησε: “να πας όπου θέλεις”!
Καλά, εδώ μιλάμε όχι απλώς για έλλειψη ευγένειας αλλά για συμπεριφορά που δείχνει ότι αν είχε ο άνθρπος κάποια εξουσία, θα άλλαζε τα φώτα στους υπόλοιπους…
Λίγη ντροπή…